2013-01-01

Kaip parinktis patalpas nuomai - nauja užduotis

Patalpų nuoma dažnai sukelia rūpesčių ne vienam pirkimų vadybininkui. Smulkesnėse įmonėse, šiuo darbu paprastai užsiima generalinis direktorius su administratorės pagalba, tačiau stambesnėse įmonėse, tokia užduotis paliekama dažniausiai būtent pirkimų vadybininkui, jei įmonė pakankamai didelė, kad toks iš viso būtų. Jei ne, tuo paprastai užsiima administratorė, kol direktorius sulaukia progos pasakyti, kad ji nieko nesugeba, ir dabar tuo užsiimsiąs pats...

Kodėl gi iššūkis, didesnis nei kad visi kiti pirkimai? Būtent todėl, dažniausiai šis reikalas vėliau ar anksčiau komplikuojasi, į jį įsikišant aukštesniajai vadovybei. Jei jau gavote tokią užduotį, ir dar nespėjote įsijausti - puiku, pats laikas truputį sunerimti, ir įsijausti į problemą.

Kaip ši problema atsiranda. Iš esmės ji standartinė - tik problema yra ta, kad apie nekilnojamą turtą ir patalpų nuomą Lietuvoje nusimano visi, o ofiso nuoma yra ta vieta, kur visi turės dirbti, įskaitant ir įmonės vadovą. Kai jam galutinai tai daeina, tik tada jis pradeda rimčiau rūpintis. Bėda tame, kad tai atsitinka dažniausia jau į proceso pabaigą, kuomet jau atrodo patalpos išrinktos. Aišku viskas prasideda iš naujo, ir kriterijai statomi iš naujo. Tai užprogramuota problema - ir jai reikėtų ruoštis iš anksto.